26.11.2011

  Останні 2 дні були чудовим...бабушка з мамою в пальотах того я на хазяйстві)Весь чяс зі мною був Нікалашка...ми мило проводили час!Вчьора в нас був творчєскій вєчєр...ми вирізали всякі милості а потім я їх розмальовувала)
Вот шо я поняла буквально пару мінут назад: єслі виселити бабушку з мамою(замість них візьму Нікалашку),поставити дво-метровий глухій забор,то жизнь прєкрасна!(Размічьталась канєшно)


  Ах щє ми вчьора з Кольою повигрібали весь хлам з моєї "СУПЄР" тумбочькі і понаходили там мої щьоденникі зі школи,табелі,вирізкі з журналів з Депом і з Потерром,міліони всякіх фоток і вирізок з лєгєндарною групою TokioHotel, купу дурних віршиків які нагадують про дитинство і про те, якою крутою я собі тоді казалась!)Вобщєм засиділись ми в тому хламі аж до 4год. ранку.Враховуючи пізню годину нашого поринання в сон - година пробудження наступила в час дня і тільки через те шо в сусідів весілля,а на весіллях є така традіция голосно і довго пібікати!Єслі би не моя бабушка (в якої маніакальна поведінка з приводу накормити когось), то ми щє довго валялись би в ліжечьку!Жалко шо Нікалаша на роботу сьодні втік!
 Боженькі в голові ше стікі всього шо можна було б написати але речення не набувають коректного формулювання,того до завтра!

Комментариев нет:

Отправить комментарий