25.11.2011

 Воот тепер я начінающій блогєр...в мене не хватає самообладанія шоб писати кожен день в старому доброму бумажному днівніку того буду писати тут.
 День сьогодні хароший!До мене приходила Іра з прянічьками і Коля...ми мирно посиділи посплєтнічяли, потім Іра пішла на роботу а ми з Нікалашкою наварили вареників і після того як поїли-довго збирались на долбану біржу (збирались довго бо постійно атвлікались...соу свііт вобщєм).На біржу я канєшно як всігда апаздала і того провела там аж 2 години.Зато зустріла там Ілону,взнала шо получіла 400грн. і зразу рішила куда їх потрачу(да я супєр економна дєвачька)...Після "Центра мазгайобства" Нікалашечька поїхав на роботку а я пришла додомкі, нажерлась як свинюка і зарегалась тут)...Перший раз за багато часу в мене такій гарний настрій при тому шо я просто сижу в неті(просто Іра скінула ссилку на групу в контакті де багато всякіх інтірєсних штучьок, які можна робити самому.А щє я весь чяс говорю по тіліфону з Дурашиком і він смішний бо весь вечір бореться з матрасом якій йому чьогось не нравиться.ВОТ)
 АХ ДА..сьогодні 7 місяців як ми з Дурашиком разом...Ми такі мілашечькі шо -"дєвкі я всцялася"
Завтра має бути грандіозний день!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий