30.11.2011




    Вобщєм я лінива жопа...даже тут залажала і пару днів не писала своїх пісульок )Ушедші дні запомнились тим шо приходила Наталинка...розказала мені кучю самих сакравєнних тайн,налузгала кучю шкарлупайок з семок,накормила мене мандарінками і пішла перелякана (я розказала про мєсного вора) додому.Ах я тепер гєймєр))увліклась Морроуіндом, і вапщє ігр накачяла і тішусь)).В прамєжутках між іграми ми з Нікалашкою просто валяєм дурака)(фото плюсуються)
     Тепер про сьогодні)Зранку я встала зібрала астаткі сили, підняла срачіну і пішла в душ.(після декількох хвилин в ванні мені начяло казатись шо я даже похудала)!Потім я посушилась, поїла, вділась(за цей чяс прийшов Нікалашка) і ми пішли на гуму до Троянди бо там привоз.Після неї рішили піте ше в одну гуму біля ТАМ-ТАМА, але по дорозі ми нашли ше парочьку гум і на кожній шось купили))Ах да ми щє підхопили мою матеру по дорозі і вона тусувалась з нами)На одній з гум ми спіздили прикольну вєщь, яку мама сразу дома заценила(фотка плюсується).
   Ладно харе писати всякі брєдні (спішу апять в ігру!нада ж прокачювати свого ельфа)
P.S: завтра має бути асобінний день....всьотакі перший день зими....ЮХУ)

Комментариев нет:

Отправить комментарий