12.12.2011

   Ну добра тьотя Катя зараз розкаже вам "казочьку"...
На днях ми з Кольою і Олесьою ходили на гуму і було весело!накупляли шмоток цілу купу)Після гуми ми пришли і зайнялись... (ніколи не вгадаєте чим!) ...покраскою мого волосся))Перший раз мені красив волосся мій хлопець, і шо я вам скажу - в нього получілось лучше чім в всіх падруг,мами і діда!(да дід тоже якось красив мене!) Такшо тепер я брюнетка чи шось біля того!
    Позавчора я відпустила Колю на свободу, погуляти з друзями, а натомість до мене приїхала Іринка)Ми мило посиділи в мене в бардаку наминаючи мандаринки і вибираючи фільм для перегляду (спочатку хотіли дивитись важкий фільм "Мальчик в полосатой пижаме" але потім подумали і вирішили дивитись "Відчайдушні домогосподарки" - не менш психологічний серіал..ахаха). За переглядом ми просиділи до 5 ранку...Десь біля 7 як завжди почалося посягання на наш сон моїми собаками)))
  Шось дальше розказувати мені лєнь такшо остальні проішествія пропадуть з моєї памяті)

Комментариев нет:

Отправить комментарий