29.03.2012

Апять з апазданієм ібо я лінива!
   Значіть розказую про путішествіє...на минулих моїх вихідних ми з Колькою були запланірували зїздити в Львів(ночю в поїзді - цілий день гуляти, а потім знов в поїзд на нічь додому)...но як абичьно в мене нічього не збувається з того шо я планую....пішли ми вобщєм 20 чісла вечіром за білєтами і вніманіє-до Львова повідміняли поїзда в зв"язку з малонаселеністю і оновленням поїздів на Львівській залізниці. Після цього я мала шось придумати і шо ви думаєте я зробила?!- канєшно начяла плакати! Наїхала на Колю будто в всьому винен він і сталось чюдо ізза цього всього Колін мозг начяв лучше саабражати і коли ми пришли додому він придумав поїхати зранку дізільом до Львова - погуляти там день і на нічь поїхати в Косів до Таріка. По-моєму це була сама лучша його ідєя за всю жизнь!
  Ну зібрались ми за нічь по шуріку, зранку побігли на дізєль...довго їхали, потім пересіли на другій дізєль в прекрасному селі (напевно) Сапіжанка...
 коли накінець приїхали до Львову то зразу пішли за білєтами до Коломиї ...і шо ви думаєте...апять не обішлось без казусів...оказалось шо в плацкарт є тікі один білєт і той перед нами здали!...такшо Коля купив один білєт в плацкарт і паслєдній білєт в общій вагон!...Про те як ми їхали цілу нічь пізніше а зараз собствінно про сам Львовчік.....Тікі-но ми вишли з вакзала - зразу побігли за хот-догами ...Мій вєрдікт-подвійний лаваш просто супєрскій!
  За цілий день ми облазили шо тікі можна було!навіть попали на гуму в привоз, але наші гуми мені більше нравляться...зато в Львові магазіни "від 1 грн." паярчє чім в нас...я там купила собі класний чіхол до фотіка за 18грн., пісталєт з клєйом за 16грн. і масажор башкі за 5грн.
Людей там шо гамна, ще не можу поняти нашо їм машини....якійсь дядко на перехресті савєтував нам сісти на маршутку шоб доїхати до центру але ми пішкі дошли скоріше чім та маршутка приїхала і йти було мінут 5!А щє там всі переходять дорогу(або як мені кажеться "дорожку") там де їм хочіться!
  Нащьот місць де можна посидіти то скажу так...хоть там і є на кожному кроці якась така місцинка,але лічьно мені ниде не понравилось і ми пішли просто купили всякого дірьма в Маку і пішли сіли на лавці на вулиці, бо в маку шо в столовці!
   Ах да....шо не осталось не поміченим так це наявність всякіх афєрістів...з нас витягнули 15 грн. просто так, за якісь бумажкі з зображенням когось святого)
   Ну хай там як а мені все понравилось і я навіть захотіла жити в Львові( но це було до того як я попала в Косів!)
   За цілий день ми майже не сиділи і того вже не могли дочікатись поїзда....сиділи в залі ажиданія і сходили сума)))


 Тепер собствінно про поїзд....в Колі вагон оказався з дерев"янними лавками і весь переповнений і того єдиною нашою надєждою була моя верхня полка в плацкарті....лягти вдвох на верхню полку я засцяла і того послала туда Колю а сама лягла на, покі порожню, нижню полку.десь ночю я проснулась і замітила парубка якій льотав по вагону з сумкою і нияк не міг найти своє місце, я зразу викупила шо він мій клієнт...я його зловила,показала шо сплю на його полці і попросила помінятись)))На щастя для Колі-він согласився і ми з Колькою потіснились двоє на нижній полці))
    В 6 ранку ми приїхали в Коломию....купили білєти в Луцьк так шоб не вийшло як перед цим...і сіли на маршутку до автовокзалу...там сіли на маршутку до Косова і коли приїхали - зразу пішли за прикольчіками в магазін...купили там пива і т.д.....по дорозі мене обізвали целкою (це я так подумала), але коли ми прийшли на міську гору то вияснилось просто шо ми купили пиво якє називається "Червона целка"....
     Тепер я знаю де точьно хочю жити!...Косів це такє місто шо куди не піди- всюди вийдеш на класний краєвид!І люди там просто божі адуванчікі!АААААА і щє вони говорять класно..гуцули шо тут скажеш!)
  Ходили на ярмарку яка буває тікі по суботам і я дуууже пожаліла шо потратила майже всі гроші в Львові!
Єслі чєсно то даже не можу написати всі свої враження бо слів не хватає!
   Хочім ше туди поїхати але на місяць!Тимбільше там житло стоїть всього 30грн. в суткі не залежно від кількості людей, а це дуууже по божескі в порівнянні з Світязьом!





 Забула про Барбару написати))Барбара це чюдесна собака!Назвали її Барбара Стрейзент ізза того шо вона вміє робити так УУУУУУУУУУУУУ...ну хто знає той пойме!)))


 ООООх ...щє ми ходили в Байку до ведмедів....вони ну дууууже потішно їдять яблука!я ше такого не бачіла!

video
 Дуууже не хотілось їхати додому !!!Но в нас були вже куплені білєти і щей зі всіма удобствами !


video