27.05.2012

Мда....ну про пасху я писати вже не буду)))
     Зараз хожу на роботу...бабушка впихнула мене на рудь, такшо тепер я мерчендайзер))Вапщє робота не напряжна, тікі вставати важко вранці бо в 8.00 я вже маю бути на офісі....вооот...
 Кожен робочій день почінається з того шо торгові і ми з моєю напарніцою всі разом йдем в "Браму" на пиво...сидим ми в тій "брамі" до годин так 10 і йдем по маршутах...я хожу з Вовою(він самий прикольний зі всіх торгових),таке враження шо ми з ним вже 300 лєт знайомі))Маршут в нас самий "центравой")....

    Про роботу ше потім якось напишу і добавлю фоткі...а зараз розкажу як ми ходили з Кольою і Ірою в  Зоопарк... Якшо враховувати шо я там була перший раз то мені понравилось...жалко дуже було коня якій зубами питався відкрити ворота, показуючі цим шо він хочє шоб ми його випустили!(уявляю як йому обідно...зразу за забором від нього коні бігають собі і за ними гарно дивляться, а він цілими днями сидить в маленькій клєтці такій немитий і голодний!)
    Лєв своїм риком доказував нам шо він самий крутий, но мені кажеться шо львіца всьотакі пакручє,бо вона даже не соізволила встати або даже поворохнутись, показуючі цим шо їй на нас і на лєва мяко кажучи просто похуй!
    Ржачьно було в зоопарку побачіти курей і козочок, які розгулювали собі по всьому зоопарку))
 Доречі по нашим наблюдєніям чорні лебеді добріші чім білі!!
дуже жаль канєшно но більше фоток нема бо мій фотік трошкі вийобується і іноді відказується включятись))

Комментариев нет:

Отправить комментарий