12.06.2012

         Не писала я ще тут про мій пієлонефрит....так вот...якось проснулася я збиратись на роботу і відчула діскомфорт в лівому боці, но всерівно пішла на роботу і ходила зі своїм Вовкою полузігнута...до вечора болі прошли і я була рада шо на вихідних нормально віддихну і з понеділка піду на новий маршут по великіх магазінах, ібо мене перевели на постійну роботу))но уви в неділю після обіда в мене начяло дуууже боліти в правому боці і в спині...я понадіялась шо до ранку пройде но....ночю мене забрала швидка)))Так вот начялась моя історія про лікарню...поклали мене канєшно на лєвому ліжку якомусь бо місць не було...перші 2дні були не прикольними і я хотіла додому, но на третій день коли я в палаті вже на нормальному ліжку осталась сама, вдруг поняла шо все не так погано, а коли до мене підселили зразу трьох прикольних дєвок, я вапщє дійшла висновку шо в лікарні мені веселіше і мене не зайобують зі своїм "Катя йди їсти" чі "Катя не спи...поїж а потім будеш спати"...баби і діди з сусідніх палат це вапщє умора, асобінно дєдушка з нармальним алкостажом прославився на все відділення))
Пріятно було шо до мене в гості приходили мої дарагушкі, якіх в мене не так багато!))ДЯКУЮ вам)))
         Ну тепер мене вже виписали і я вже хожу по великіх магазінах, тепер в мене новий Вовка(перший мені більше нравиться)))Хожу стікіііі, шо скоро буду як спортсмєнка з накачяними ногами))а щє в мене зараз фаренгіт від морожена і закладений ніс від того шо  моя голова пастаянно в маразільніку))
                                         Ах да...Коля подарив мені тіліфон...вііііііі....

         І щє ми накінець-то застелили ліжко пастєльою нармальною...ну тіпа з пададіяльніком і з простинню))

Комментариев нет:

Отправить комментарий