25.07.2012

    Мамачькі дарагіє мені 19 рочків...я в шоці (навєрно так само як і тьотінкі, які провіряють мій паспорт коли я ненакрашена купляю алкоголь).
    Празднувати я буду в неділю такшо всьо саме інтірєсне буде пізніше))
Шо нащьот вчорашнього дня, то мене дуже порадували привітання, особливо тих людей, з якіми я не так давно знайома, але які є зараз для мене невідємною частиною мого життя)))(я про мого супервайзера, торгових і дівчат,які навіть не на моїй фірмі роблять, але з якіми я бачусь кожен день)))
    Канєшно на вечір я планувала ванну з шампанскім і з Кольою, но уви в мене всігда все не по плану...такшо вечір був такім: ми прийшли від Коліних родствінніків, я як свинюка нажерлась кукурузи(перший раз в цьому році), подивилась тітри на початку фільма, якій ми мали дивитись і вирубилась.....
   Кстаті я взнала шо Вася з ТАМ-ТАМа пітає до мене не тікі дружискіми чуствами...
а парєнь, ім"я якого я уви як абичьно прослухала, з  агроконтракту нащастя уволився і удалив мій номер ізза того шо рішив будто я йому ізмінила з Кольою...ахахах...де тікі такі люди беруться....бувать в мене такі нонсенси вобщєм коли зовсім незнайомі мені хлопці рівнують мене до мого рідненького Миколкі))
  Ну карочє до понеділка дарагіє маі)

Комментариев нет:

Отправить комментарий