23.12.2012

Згадала про блог...треба написати шось...так вот...
За довгий період часу відбулося багато змін))Наприклад позавчора нам привезли шафу, в яку я ніяк не можу поскладати речі і вона стоїть пуста.Ще ми з Колькою купили новий фотоапарат, а старий віддали мамі)
19 грудня відсвяткували Колін дДН(було весело!).Потім 21 грудня надіялись на кінець світу, а тепер готуємось до НР.Тепер в нас є акваріум з черепахою, якій треба часто мити(добре шо це Коліна черепаха).Ще ми записались в книжковий клуб і нам вже прийшли дві перших книжкі, чому я дуже рада))


Зрадівши першому безмежному снігу ми з Кольою, Кубіком і Наташою ходили на горку кататисьна шині...було і весело і больно і смішно))
 Ще хочу повихвалятись своїми кулінарними здібностями))і да, я купляю журнали "Изысканная выпечка")

 Вот пару фоток Василька...просто він дуже милий!!!!



А  це рак Володя якій жив пару днів в нас в ванні))я його любила, але довго оставатись в нас в ванні він не міг)
Ну як для одного поста думаю хватить...Завтра напишу чи вигнали мене з роботи)


Комментариев нет:

Отправить комментарий