01.01.2013

В ене за мої 19 років були всякі НР...колись думала шо самим гіршим був нр, коли в мене була ангіна і покі мені кололи укол я побачіла як баба кладе набор фламастірів під йолку,а потім нагло брехала шо то дід мороз  поклав...потім я думала шо самим гіршим був нр коли ми жили в Андрєя,до нас пришла ціла хата незнакомих дядьок і тьотьок, які понапивались і пішли на горку а я сама осталась дивитись фільм про Едіт Піаф і ривіти толі від фільма толі від абіди....Но нє...уви цей нр побив всі попередні рікорди...
Я  сходила в душ, приоділась, поприбирала, навела марафєт і як дура ждала Колю в надєжді шо він мене якось приємно здивує....і да він мене такі здивував але не зовсім приємно...довів до сльоз, разиграв скарбящього мущіну і сїбався тусити до друга на хату...і да ми розійшлись...і в якійсь мірі я навіть рада...не хочу більше зустрічати нр в компанії людей які мене не цінують...
В мене всьотакі є Вася якій спить радишком і похрапує...він ніколи не упрікне мене і завжди згоден нагріти мене!

Напишу щє про самий хороший нр...я була в бабушкі і дєдушкі з татом...тато купив мені найкрутішого лазера з 12-тьма насадками і сам гарно запакував..ми просто тоді поїли салатіків,подивились мюзікл про золушку і всьо...

1 комментарий:

  1. Я цього року собі пообіцяла, що буду тратити себк і свою позитивну енергію лише на людей які мене цінують! Які хочуть бути зі мною! І тобі бажаю того ж!!! Це не означає, що я хочу сказати "Коля тебе не цінує"... це просте узагальнення....
    І все ж я вірю що все ще буде добре! І ВАС це також стосується Це життя Васа;)
    П.С.
    якщо тобі стане легше, то за 30 хв до нового року я була в сльозах, я дізналась про чергову брехню... потім зібралась і в 00.00 сказала що "КЛАЛА Я НА ВСІХ І ВСЯ" і "пустилась в пляс". тепер мені якогось хєра болить все! кожен, блять, орган вище пояса... чекаю гостей... хз що буде далі!
    "smile your face!" І все буде бубликом=***)

    ОтветитьУдалить