24.12.2011

       Слухаю Патапа і Настю...мені нравиться )))я в шокє))
Багато часу нічого не писала ..і  розписувати шо було за цей час не буду, ібо було дуже багато всього...все в фотках опишу))

1.В  Наташи на ДН ми спочятку були в "Кульбабі"...дорогу туди ми з Кольою нашли тікі з допомогою якогось тіпочька, якій завів нас під самі двері)

 Дальше коли нам саабщіли шо кафе закривається ми рішили поїхати в "Мєтро"))

 І шо я вам скажу...Коля ше той клабєр!

 Вот подригали ми жопами,випила я підпалений кактельчік (канєшно не правільно випила, но я всьотакі учюсь покі))ахахх....потім заказали пива, якє в три рази дорожчє чім в магазіні но я не могла відказати Колі бо вже перевалило за дванадцяту годину і це значіло шо Колюні стукнуло 21))
Після клубца ми рішили йти ночювати до імінінніка...там в його ліжку...під його подушкою я неажиданно в 5 раку нашла падарок для мене)))ваааааа...Було приємно!!!
Карочє зранку я поперла додому бо баба оставила мого Васька на вулиці,а він в мене хлопчік чюствітєльний до холода того я побігла відігрівати його))
Вечіром зустрілись з Нікалашкою...купили йому вебку в падарок і пішли додому до нього за стіл))
Потім вже начінається історія як я познайомилась з його родичями)))
 Коля бавиться з камерою тепер)))

        Накінець начяла входити в новорічний азарт...біля кампа даже маленька йолочька стоїть і даже є початок списка покупок до святкового столу))
P.S.:Хочю пограти з кімось в такій "морскій бой"))






      

Комментариев нет:

Отправить комментарий