09.03.2012

   Дууууже давно не писала ...кожен день прихожу з "душевої кабінкі" і засинаю.(душевою кабінкою я називаю свою роботу)...да да вам не показалось, я дійсно хожу на роботу!Но не буду про нудне...



Давно хотіла повихвалятись тим шо ми з Колькою пекли прянічкі, але лєнь робить своє того пишу про це тількі зараз...
а вот і Коліне тварєніє))хто б сумнівався вобщєм....
   
Про празднічькі можу сказати шо все було ок!порадували подаркі...бабушка подарила сковородку і фартух,тато - духі, Коля - гарний вазон, мама - майку і набор кастрюль, дєд - поповнення...
Кстаті в мене ремонт вже дороблений ніяк не можу замовити меблі...апять такі лєнь сходити в магазін і вибрати...

   Ну не буду а груснам ...начяла дивитись Наруто з першої серії...абажаю наруто...і саме аніме класне і спогади навіює хороші...ще дивлюся Сверхъестественное...а перед ним подивилась Бедлам....изза цих сєріалів мені тепер пастаянно являються всякі прізракі і нечисть...вобщім даже моя тєнь мене лякає!

Всьо закругляюсь...не хочю писати про все шо мене гложить і про те хто мені пастаянно сниться і не вилазить з голови!!

3 комментария:

  1. таких чудіків класних наробили!=))
    ооо то ти таки далі Супернатуралів дивишся)) юхууу

    ОтветитьУдалить
  2. тож дивлюсь!оно сьогодні до себе через забор лізла ввечері бо ключа від воріт нема то чуть не впала бо показалось шо шось ніби пролетіло...такє шось як згусток чорного зла!

    ОтветитьУдалить