09.03.2012

   Дууууже давно не писала ...кожен день прихожу з "душевої кабінкі" і засинаю.(душевою кабінкою я називаю свою роботу)...да да вам не показалось, я дійсно хожу на роботу!Но не буду про нудне...



Давно хотіла повихвалятись тим шо ми з Колькою пекли прянічкі, але лєнь робить своє того пишу про це тількі зараз...
а вот і Коліне тварєніє))хто б сумнівався вобщєм....
   
Про празднічькі можу сказати шо все було ок!порадували подаркі...бабушка подарила сковородку і фартух,тато - духі, Коля - гарний вазон, мама - майку і набор кастрюль, дєд - поповнення...
Кстаті в мене ремонт вже дороблений ніяк не можу замовити меблі...апять такі лєнь сходити в магазін і вибрати...

   Ну не буду а груснам ...начяла дивитись Наруто з першої серії...абажаю наруто...і саме аніме класне і спогади навіює хороші...ще дивлюся Сверхъестественное...а перед ним подивилась Бедлам....изза цих сєріалів мені тепер пастаянно являються всякі прізракі і нечисть...вобщім даже моя тєнь мене лякає!

Всьо закругляюсь...не хочю писати про все шо мене гложить і про те хто мені пастаянно сниться і не вилазить з голови!!