04.12.2011

Мені кажеться шо як не крути, я всерівно не зможу писати кожен день)))
Тепер шо нащьот паслєдніх навастєй і праішествій...Паслєднє врємя чюствую себе любовніцою і мене це гложить...Щє мене лякають мої дурні сни про вагітність, вбивства, паранармальні явлєнія і т.д....
  Хочіться просто спокою і всьо, але де ж там...сьогодні неділя а це значіть шо дома балаган-анлімітед тойсть в всіх родствіннічьків вихідний і вони всі прям спішать мене вивести і падасрати!Щє мені на васпітаніє підкінули похресника і сестру двоюрідну(я просто щаслива)!
  Нащьот вчьора: до мене як абичьно прийшов Нікалашка і ми вляглись втикати фільмєц "Ненароджений" а в етозі подивились 4 фільма і Коля остався в мене ночювати...цілу нічь я пачті не спала бо було ужасно жарко,потім під ранок присунувся вурдулак і як всігда начяв топтатись по мені...вобщєм в мене в жизні нічьо не міняється, як і раніше сижу дома і харюсь!

Навєрно на Новий Рік в мене буде тікі одне бажання для Діда Мороза і можу сказати шо воно буде  більш матеріальне чім духовне-як це було раніше!

Комментариев нет:

Отправить комментарий