06.12.2011

   Сьогоднішній день відрізняється від вчьорашнього і мене це тішить.Єдина і дуже суттєва відмінність це те,що сьогодні понеділок(робочій день) і до обіда я рішаю шо мені робити,шо їсти і в чьому ходити по хаті)...вобщєм покі нема моїх "надзіратілів" я сама хазяйка свого життя!
    Мій Васюля  траванувся вчьора і за сьогодні тікі попив кіпячьоної водичькі...це ужасно!Дуже тяжко дивитись в його благаючі, засмучені оченята і не могти йому помогти хоч якось!((
    Ще сьогодні Коля поїхав в Одессу...надіюсь він там не завісне на довго і вже через пару днів вернеться на родіну, бо чесно кажучи я збентежена тим шо мені прийдеться самій йти за подарками на дні народження!
Пользуючісь вазможнастью хочу передати привєт тим двом парубкам яким я не в найгарнішій формі відмовила сьогодні....хлопці я просто з вас погнала...моя вам порада - не будьте такими серйозними і самовпевненими!



P.S.:Рішила розбавити абстановку і кінути парочьку сьогоднішніх тупих фоток) ну і канєшно маленькій сюрпрайз в відє відоса)

4 комментария: