09.12.2011

Ну начьну з вчьорашнього дня))в мене було свято(день Катерини) такшо я постійно вісіла на тєлєфоні і дякувала)).Щє в цей день якраз Коля з Одесси приїхав))Прийшов до мене з цвітком(ііуууу) і з подарками з Одесси)Вобщєм я дуже рада була!!!Ми як всігда дурачілись.....іканєшно в мене є фоткі) 
 Сьогодні ми з Кольою ходили на базар і по магазінах...вобщєм транжирили його гроші(ну планірували канєшно), но уви бажаної шапкі ми не нашли, про снекі забули, на точці з пабрікушками не було продавщіци і вапщє вобщєм - фейл!Зато ми сходили в "Чікєн-хат" і нажерлись так шо я шей зараз доїдаю картошку фрі)Цілий день шукали шо подарити моїй двоюрідній сестрі і в етозі накупляли всякої дрібідєні...Але вона була рада!
На ДН було даже весело....всі обговорювали дату мого весілля і т.д.Щє я настроїла нет хресній і покі я це робила вона запліла мені класний колосок і я тішусь)










Комментариев нет:

Отправить комментарий